Bodega32

Wine · Food · Delicatessen · Tastings · Gifts

  • Home
  • Take Away & Express
  • Vriendenpas

Privacyverklaring

Bodega 32 B.V (‘wij’. ‘We’, ‘ons’) verwerken persoonsgegevens die je aan ons verstrekt doordat je gebruik maakt van onze diensten en/of omdat je deze zelf aan ons (hebt) gegeven. In deze verklaring leggen wij uit hoe wij omgaan met jouw persoonsgegevens.

Persoonsgegevens

Persoonsgegevens zijn alle informatie over een geïdentificeerde of identificeerbare natuurlijke persoon (‘je’, ‘jij’). Wij verwerken jouw persoonsgegevens in de volgende gevallen:

  • Wanneer je een tafel, ruimte of kamer reserveert of een offerte aanvraagt ten aanzien van het reserveren van een van onze ruimtes;
  • Wanneer je solliciteert via onze website;
  • Wanneer je een cadeaukaart koopt via onze website;
  • Wanneer je anderzijds onze website

Wanneer je gebruik maakt van onze website op een van de bovengenoemde wijzen, worden de volgende persoonsgegevens door ons verwerkt:

  • Titel;
  • Naam, bedrijfsnaam;
  • Geboortedatum;
  • Telefoonnummer;
  • E-mailadres;
  • Adres (woon- of bedrijfsadres);
  • Creditcard gegevens;
  • Betaalinformatie;
  • Datum en tijdstip van de reservering;
  • Aantal personen;
  • Indicatie minder validen;
  • Informatie omtrent werkervaring en werkinteresses;
  • Profiel-gegevens (inlognaam en wachtwoord);
  • Eventueel: informatie zoals genoemd in opmerking-velden;
  • IP adres, voorkeursinstellingen.

Doelen voor verwerking

We verwerken jouw persoonsgegevens voor de volgende doeleinden:

  • Het plaatsen van een reservering of het aanvragen van een offerte: wanneer je een reservering plaatst of een offerte aanvraagt via onze website, verwerken we jouw persoonsgegevens. Deze verwerkingen vinden plaats om onze belangen als bedrijf te behartigen, namelijk het uitvoeren van onze normale bedrijfsactiviteiten
  • het registeren en managen van reserveringen en offertes. Ook kunnen deze verwerkingen plaatsvinden op basis van de uitvoering van een overeenkomst die jij aangaat met ons, op basis van een wettelijke verplichting of op basis van jouw toestemming
  • Het aangaan van een (arbeids)overeenkomst: wanneer je een aankoop doet op onze website of wanneer je bij ons solliciteert, ga je een overeenkomst met ons aan of ben je voornemens een overeenkomst met ons aan te Om deze overeenkomst uit te kunnen voeren, moeten we jouw persoonsgegevens verwerken.
  • Klantenservice: wanneer je contact met ons opneemt, verwerken we jouw persoonsgegevens om jouw vragen opmerkingen of klachten te behandelen. Deze verwerkingen kunnen noodzakelijk zijn in het kader van de uitvoering van een overeenkomst met jou of om onze gerechtvaardigde belangen te behartigen, namelijk de uitvoering van onze normale bedrijfsactiviteiten – het bieden van klantenservice.
  • Verbetering van onze onlinediensten: wanneer je onze website bezoekt, worden jouw persoonsgegevens verwerkt door middel van cookies. Deze verwerking is noodzakelijk voor de behartiging van onze gerechtvaardigde belangen, namelijk het uitvoeren van onze normale bedrijfsactiviteiten – het aanbieden van een goedwerkende online-omgeving.
  • Marketing: we kunnen jouw persoonsgegevens gebruiken voor het versturen van nieuwsbrieven, acties of aanbiedingen. Dit doen we enkel op basis van jouw toestemming of – waar dit is toegestaan – op basis van onze gerechtvaardigde belangen, namelijk het uitvoeren van onze normale bedrijfsactiviteiten: marketingactiviteiten.

In het geval dat wij bijzondere persoonsgegevens verwerken, vragen wij jou om expliciete toestemming.

Wil je weten waarom wij een belang hebben bij het gebruik van jouw persoonsgegevens? We leggen het je graag uit. Je kan hiervoor contact met ons opnemen via de contactgegevens onderaan deze pagina.

Indien we jouw persoonsgegevens voor andere doeleinden gaan verwerken, zullen wij je hierover tijdig informeren. Indien nodig, vragen we (nogmaals) toestemming.

Derde partijen

Om onze producten en diensten aan te kunnen bieden, delen wij jouw persoonsgegevens met derde partijen, waaronder:

  • IT-serviceproviders;
  • Hosting providers;
  • Reserverings- / Plannings applicatie providers;
  • Support- / Customer applicatie providers;
  • HR- / Recruitment applicatie providers;
  • Banqueting applicatie providers;

Wij delen jouw persoonsgegevens alleen wanneer dit nodig is om de doelen zoals hierboven genoemd te kunnen bereiken. We zullen nooit meer persoonsgegevens delen dan noodzakelijk is.

Wij delen jouw persoonsgegevens met partijen buiten de Europese Unie en nemen in dat kader noodzakelijke maatregelen om jouw persoonsgegevens te beschermen.

Beveiliging

De Zalm Horeca B.V. neemt de bescherming van je gegevens serieus en neemt passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan. Als je de indruk hebt dat jouw gegevens niet goed beveiligd zijn of er aanwijzingen zijn van misbruik, neem dan contact met ons op via sales@dezalm.com.

Contact

Bodega 32
Markt 32
2801 JJ GOUDA
T 0182 – 82 03 32
E info@bodega32.nl

Facebook: https://www.facebook.com/bodega32
Instagram: https://www.instagram.com/bodega32/

Openingstijden Take Away & Delivery

Momenteel is onze Take-Away & Delivery service gesloten. Houd onze social media kanalen in de gaten voor nieuws en ontwikkelingen!

© Copyright 2021 Bodega32. Alle rechten voorbehouden.